"wooooooops"

Jag måste bara berätta en sak...

Min kollega berättade idag att våran kollega hade pratat med en man på internet ett tag och tillslut bestämde dem sig för att ses.. Hon blir hembjuden till honom som bor i ett villa område med hus tättintill varandra med hyfsat stora trädgårdar... Denna kollegan är en högljud, rolig person som inte är rädd för något, alltid glad och skrattar hela tiden och kan gå fram och börja babla med vem som helst.. Dagen är kommen och hon åker för att handla en liten present och sedan åker hon hem till honom.. Hon går in i trädgården där mannen står och går fram och slår armarna om honom AMEN HEEEEJ !!! :D Han skiner upp som en sol!! Men vet ni vad? Hon gick in till grannen Hahahahaha... Mannen hon skulle till stod i trädgården brevid!!!!! HAHAHAHAHAHAHA, jag kissade på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0