Fighting.

Fighting på Phiphi..

En anning trött.. Hahhaha

Phi phi

Nu ar vi pa Phi phi och vi ALSKAR DET!.. Har varit har i fyra dagar nu och varje dag har vi legat vid poolen som ligger precis vid stranden, skont att pausa fran sanden och saltvattnet lite och anda ha utsikt over det, lovely! :) Imorgon tar vi baten till Maya beach och stannar dar over dagen..

Har ar grymt mycket uteliv dock lite synd att all musik stanger kl 01 men aven bra for da blir det inte lika sent som det annars blivit..  Saknar er dar hemma Kramis !

En dag i djunglen..

Idag har vi varit i djunglen hela dagen.. Vi red pa elefanter, gjorde dockter fish, akte linbanor mellan traden, korde fyrhjuling och akte river rafting, riktigt roligt var det! Har kommer nagra bilder...

Sofie och Sophia laddar infor dagen...

Laskigt med dockter fish? hahah.. :)

Ur gullig apa

Nagra bilder fran igarkvall!

Vi ar i paradiset...

Langkawi var en paradis o, dar vi var i fyra dagar... Vi bode i en bungalow mitt pa stranden och hade utsikt over havet... Sanden var som vetemjol och vattnet var turkost!

I forrgar lamnade vi Malaysia, Langkawi och akte till Thailand, Ao Nang dar vi befinner oss nu... Har ar valdigt mycket turister svenskar i varje horn vilket ar bade pa gott och ont nu maste vi tanka pa vad vi sager om alla andra runt omkring vilket vi inte behovt dar vi varit innan, storigt haha... Aja har ar jatte fint bade idag och igar har vi tagit bat ut till oar igar var vi pa koh boda och idag har vi varit pa Chicken island...... AMAZING! Vattnet ar helt kristallklart! Man kan nastan inte slita sig fran det, vi har legat i vattnet hela dagarna och solat och badat med en massa akvariefiskar....

Omega Seamaster - Planet Ocean - Chronometer

Kuala Lumpur

Vietnamn var lite B pga att det inte ar sa utvecklat men det var en upplevelse absolut, tunllarna fran vietnamn kriget och sedan fann vi Na Trang, vid "Mamii beach" som var valdigt bra.. Just nu befinner vi oss i Kuala lumpur i Malaysia vilket ar en jatte haftig stad.. Och det finns sjukt mycket shopping, det kanns som det ar billigare an bangkok, prutar gor man jatte mycket och hur latt som helst.... Vi ar helt EXSTAS !!! Haha. . Idag har vi varit i chinataown och har shoppat GALET mycket, alltsa det fanns sa mycket man vill ha att man blir helt galen! Har en vaaaldigt tung vaska just nu, HAHA.. Sa det var ju tur att det inte fanns sa mycket att shoppa i vietnamn;).. Maste skicka hem en del av sakerna snart! Imorgon aker vi forst tidigt pa morgonen for att se petronas (skyskraperna) sedan blir det shopping igen.. Elva imrogon kvall lamnar vi Kuala lumpur och aker vi till Lang kawi, en o och stannar dar sa lange vi kanner for det sedan aker vi vidare till Thailand och kommer att vara dar resten av tiden... :) !

Pusskram

Mamiii beach in vietnam.. :)

Dagens inkop..

chanel planbok

prada vaska, som ar mkt snyggare i varkligheten.. :)

Vietnam

Nu befinner vi oss i Vietnam, landade i Saigon igar och tog sedan flyget direkt till Nha trang dar vi befinner oss nu.. Alla vietnameser ar ur gulliga, sa himla snalla och hjalpsamma precis som Thailandarna! Men igar kvall nar vi kom sa var vi lite besvikna, trafiken ar KAOS betydligt mycket varre an i Thailand sa det kandes jobbigt.. Vart man an ska kanns som om man ar mellan liv och dod, haha.. Nar vi satt och pratade lite pa hotellet kommer det fram nagra fran hotellet och fragar om vi vill med pa ett stort beach party, 5 min har ifran sa vi hangde pa dem i taxin och traffade en massa nya folk fran hela varlden... Sjukt bra musik spelade dem:) ! Idag har vi varit pa stranden, som ligger 2 min fran hotellet och sedan tittat oss omkring.. Det kanns lite som om ar i ett dockland allt ar sa litet dem flesta sitter pa ministolar, som vi har till barn hemma i sverige.. :)

Nu ska vi ut och ata.. Imorgon skall vi aka pa en bat utflykt som tar oss till olika oar , :) !

Hoppas allt ar bra dar hemma.. Puss & kram

Bangkok

Sitter nu i bangkok och har precis drukit en stor farsk nypresad annans juice, Ahh vad god den var!!! Flygresan gick jatte bra ner och vi hade bra platser dem langst fram sa man kan rora benen lite extra, skont! Nar vi landade igar tog vi taxi direkt fran flygplatsen till Khao san road till ett hyfsat shysst hotell sedan yra vi runt pa gatorna och titta, shit vad med folk & vilket liv har ar..  Men fy vad dem kor! Innan idag nar vi akte toktok till ett MBK, ett sjukt stort shoppingcenter dar vi kommer att aka tillbaka precis innan vi skall hem.. Shiiiit vad radd jag var jag var, dem ar heeel galna ..

Dessa rader skrev jag nar vi var i Bangkok i forrgar kvall, men uppdaterar det nu for att datan hangde sig..